wat gaat er nu gebeuren als het kabinet valt?

Toegevoegd na 5 minuten:
en als het kabinet valt wat heeft dit dan voor gevolgen voor nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoals gebruikelijk: nieuwe verkiezingen. Ondertussen een demissionair kabinet (lopende-zaken-kabinet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zitten alleen met het probleem van 30 april en Europa....
Zolang niemand bereid is om verantwoordelijkheid te nemen, zal er niets gedaan worden aan het begrotingstekort wat wij als land hebben. Het tekort zal hierdoor nog verder (en harder) stijgen dan te verwachten was.

Verder is de verwachting dat Nederland zijn Triple A status zal kwijtraken. Nederland zal dan meer rente moeten betalen bij het lenen van geld op de financiele markten.