In principe niet want het Catshuisoverleg ging over EXTRA bezuinigingen. Zie in de link wat er uit het Catshuisoverleg zou gaan komen.

Toegevoegd na 36 minuten:
Aanvulling: CDA en VVD gaan maandag met de Kamer praten over bezuinigingsmaatregelen. De EU wil nog steeds een begroting voor 2013 hebben, en die wordt gewoon opgesteld. Het enige verschil is dat er nu alleen EXTRA (bezuinigings)plannen worden doorgevoerd waarvoor een meerderheid is in de kamer. Dus los van Wilders.

Helaas waren die bezuinigingen op het speciaal onderwijs al eerder geregeld.