Bij de domeinen worden alle door de staat in beslag genomen goederen geveild!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brommers die zijn opgevoerd en door grote mankementen niet meer op straat mogen rijden die worden vernietigt .
En de overige die in beslag zijn genomen en niet meer worden opgehaald gaan naar de domeinen .
En in de zoveel tijd wordt er een veiling gehouden waar je de brommers en auto`s kunt kopen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan .