Prijs pakje sigaretten per 1 April omhoog?

Gaat de prijs vandaag nou echt van 5,20 naar 5,40?!?!? Of is dit gewoon een stomme 1 april grap? En waar word dat bevestigd? Heeft de politiek dat weer eens geregeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Helaas niet, de prijs van sigaretten gaat op 1 april écht omhoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De prijs van sigaretten gaat omhoog. Er zit een accijns- en BTW-verhoging in, maar ook de sigarettenfabrikanten verhogen hun prijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eerste instantie lijkt het me een grap. Bij mijn werk wordt ik meestal eerder ingelicht over de prijzen. Toch zien de berichten er serieus uit. En een grap hiervan maken zou wel de nodige klandizie kosten (meer mensen die willen stoppen). En het wordt ook hoog opgepakt door sites als nu.nl dus ik zou het serieus nemen maar ook even tot morgen wachten.

De nieuwe prijzen komen pas over 2 weken bij verkooppunten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen grap. En als er hierdoor meer mensen stoppen met roken, zullen de prijzen nog verder stijgen, want die accijnzen moeten toch blijven binnenstromen...