Belastingaangifte: voor het digitaal ondertekenen welk vakje zie ik precies wat ik terug krijg? (of moet betalen? )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Aan de linkerkant moet je een stukje van onderen 'OVERZICHT met je naam' zien staan.

Klik daarop.

In het nieuwe scherm zie je bovenaan: Terug te krijgen inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen met daaronder 7 blauwe vakjes met euro's. Het onderste vakje is dat wat je terug krijgt of moet betalen (dat staat er ook voor).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee dat bedrag is volgens mij veel te laag. Bah die stomme aangifte ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle kortingen goed ingevuld? Niet meteen een vinkje gezet zonder dat je het doorgelezen hebt?
fisbel
12 jaar geleden
Het aantal blauwe vakjes is helemaal afhankelijk van de aangifte. Is er Box 2, box 3 inkomen? Zeven blauwe vakjes lijkt me wat veel. Achtereenvolgens:
* verschuldigde IB / PVV
* inkomstenbelasting box 1
* premie volksverzekeringen
* inkomstenbelasting box 2
* inkomstenbelasting box 3
* verzamelinkomen Heeft Pelle een zevende blauwe vak? Of moet Pelle (als enige Nederlander) Box 4 belasting betalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm ik heb het over het bovenste vak!
1 Verschuldigde inkomstenbelasting...
2 AF:......
3 Totaal (geen tekst)
4 Bij:..........
5 Totaal (geen tekst)
6 Af:.......
7: Terug te krijgen/Te betalen