Hoe heet chinese tv serie waar mensen op de dag van de doodstraf worden geinterviewd?

een aantal dagen geleden zag ik op het nieuws een stukje dat ging over een japans/chinese televisie serie waarin een interviewster gevangen vlak voordat ze de doodstraf krijgen nog interviewed. Dit schijnt een populaire serie te zijn. Weet iemand de naam ervan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vertaald uit het Chinees: "Interviews voor de executie"
(hoe komen ze erop)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu neemt China het niet zo nauw met mensenrechten, dus of ze het verdiend hebben is nog maar de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
saillant detail: geëxecuteerde gevangenen zijn de grootste leveranciers van organen voor transplantatie in China.
Ruim 10.000 transplantaties per jaar.
Documentaire op BBC 2: gemaakt door Henan TV als voorlichting voor de Chinese bevolking. Het zou een positieve invloed hebben op de hele samenleving in China.