ik moet me uitschrijven bij mijn moeders adres maar ben nog op zoek naar woning via woningbouw. kan ik een postadres openen?

wil mijn inschrijving niet kwijt raken bij woningbouw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
bamibal
12 jaar geleden
Waar woon je dan echt? Kun je je niet gewoon op je huidige woonadres inschrijven?

Antwoorden (2)

Als jezelf niet verhuist en dus geen ander adres hebt waar je werkelijk woont,kan je mijns insziens gewoon jouw inschrijving op je moeders adres laten zolang zij de post aan jou doorsluist is er niets aan de hand.
Inschrijving is persoonlijk en heeft niets te maken met of je nog staat ingeschreven bij wie dan ook want je hebt immers geen eigen huis..!!
Wel zaak natuurlijk dat je jouw post krijgt maar zelfs dat is niet perse noodzakelijk want alles gaat digitaal en via je mailadres zeker voor wat betreft reageren op'n woning !
Evt. kan je via maatschappelijk werk in jouw woonplaats om hulp vragen,misschien kom je zelfs versneld in aanmerking voor'n woning vanwege jouw omstandigheden en kom je in aanmerking voor urgentie !
In elk geval zal je nooit worden uitgeschreven voor'n woning als je niet meer staat ingeschreven bij je moeder want als je geen eigen woning hebt,kan je je ook niergens inschrijven.
Juist daarvoor doe je een beroep op'n woning bij de woningbouw en die zouden anders weinig inschrijvingen over houden door zulke voorwaarden !

groet Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, maar dan moet je even een vriend of kennis vragen of je je daar mag inschrijven als postadres zijnde.
Je kan niet zomaar een adres opgeven en je daar inschrijven. Vaak moet je een copy van paspoort meenemen van die gene waar je je dan inschrijft en zal nooit worden geweigerd.