Wat doet de partij voor de dieren jongeren afdeling PINK?

Ik zit erover na te denken om lid te worden van PINK, de partij voor de dieren jongeren afdeling? Wat gebeurt er dan precies, ik bedoel wat ga je doen? Wordt je uitgenodigd voor acties ofzoiets? Heeft iemand hier ervaring mee? Is er iemand al lid? Het lijkt me namelijk vooral leuk om mensen te ontmoeten die ''hetzelfde'' denken als ik.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is tijd voor een grote omslag; een duurzame samenleving waarin na de slaven, de kinderen en de vrouwen ook de dieren rechten krijgen. PINK! werkt aan dit groene bewustzijn bij een nieuwe generatie. Een generatie die de toekomst in handen heeft.

Dit doet PINK! onder andere door het organiseren van acties en evenementen. Maar ook trainingen op het gebied van media, communicatie en politieke vaardigheden helpen om een stevig front te vormen. Daarnaast is er ruimte voor veel excursies, zoals een uniek bezoek aan een proefdiercentrum, een bedrijf in de bio-industrie, een biologische boerderij en natuurlijk de Tweede Kamer.

PINK! wil jongeren aan zich binden die het belangrijk vinden om eerlijk in de wereld te staan. Een leuk leven, maar met respect voor mens, dier, natuur en milieu. Dat kan gelukkig heel goed samen! Wil jij leeftijdgenoten ontmoeten die er net zo over denken als jij en ben je tussen de 14 en 30 jaar? Sluit je dan NU aan bij PINK!. Voor slechts € 6,- ben je een jaar lang lid en geef je de organisatie de mogelijkheid om haar standpunten verder uit te dragen. Bij een nieuw lidmaatschap krijg je bovendien een leuk welkomstgeschenk.

http://www.pinkpolitiek.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt wel een reclamespotje van de PvdD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk,maar dit was niet mijn bedoeling,maar omdat in het hele stuk het antwoord op de vraag staat,moest ik het wel in zijn geheel plaatsen.