Waar kan ik een overzicht vinden van de beheerders van portefeuilles van de SP (of een andere oppositiepartij)?

Voor school wil ik contact opnemen met iemand die de portefeuille beheert die over het gebied van daklozenbeleid gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/commissies/index.jsp vind je een overzicht van alle commissies. Door op een commissie te klikken, kun je zien welke kamerleden daar zitting in hebben, en kun je hun mailadressen vinden en meer informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft in je vraag niet aan of het over de Tweede Kamer gaat of niet. Ik ga er van uit van wel (aangezien je oppositiepartij noemt), maar wellicht dat je ook in je gemeente of provincie kunt kijken wie het onderwerp in de portefeuille heeft.

De website van de gemeente/provincie geeft daarover vaak wel uitsluitsel. Je kunt ook op de website kijken van de politieke partij in kwestie, of ze natuurlijk gewoon een mailtje sturen.