op welk e-mailadres kan ik contact opnemen met de Nederlandse politie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom e-mailen?
bellen is gratis hé
Amadea
12 jaar geleden
Welke provincie betreft het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noord Brabant. Ja, maar ik wil graag een e-mail versturen.
Amadea
12 jaar geleden
Aangezien de Nederlandse politie provinciaal onderverdeeld is, moest ik eerst weten om welke provincie het gaat. Maar alle pogingen om het e-mailadres te vinden lopen op dit moment dood. Lijkt wel of de server van de politiesite plat ligt...

Het beste antwoord

In de bron staat de link hier vul kun je alles invullen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vul moest weg sorry
Pieter2011
12 jaar geleden
Woont de vragensteller in Brabant dan? Bij sommige andere korpsen is er helemaal geen mogelijkheid om ze een e-mail te sturen. Zoals Amsterdam-Amstelland:
http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl/get.cfm?id=8&d=0