Provincies, gemeente dat zijn lagere overheden
ronron1212
12 jaar geleden
Bovenstaande, en de waterschappen natuurlijk. Daarnaast bestaan er nog ZBO's, zelfstandig bestuursorganen, die je ook onder overheid kunt verstaan. Dit zijn eigenlijk semi overheden die in opdracht van de overheid fungeren maar geen verantwoording afleggen aan de minister. DUO en CBR zijn hier voorbeelden van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als bovenstaande antwoorden plus de sector Defensie. Die is wel op Rijksniveau maar heeft een andere status en ook een andere CAO.