Waarom voert Iran een olie exportverbod in?

Waarom reageert Iran met een olie exportverbod aan de europese unie als de europese unie al een importverbod heeft ingesteld voor iraanse olie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Iran wil op deze manier protesteren tegen de aangescherpte sancties van de Europese Unie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is hetzelfde als een jongen die het wil uitmaken met zijn meisje en het meisje dan vlug zegt "ik maak het uit".
Je wilt de anderen graag tonen dat het initiatief bij jou heeft gelegen.