Na het VWO in Oosterwolde is hij marketing gaan studeren aan de Heao in Groningen. Daarnaast is hij sociologie gaan studeren, ook in Groningen. Hij heeft in totaal zes jaar en vier maanden over beide studies gedaan.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens Wikipedia studeerde Halbe Zijlstra (die in 1969 geboren is) in Groningen waar hij twee studies tegelijk deed (tenminste, zo vat ik het op)
Hij studeerde af in sociologie aan de universiteit in 1996 en in Marketing (HBO) in 1994. Dus op 27- respectievelijk 25jarige leeftijd. Hoe lang hij er precies over deed staat er niet bij. Waarom wil je dit weten eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht
12 jaar geleden
Niet te gelijk: zoals ik het lees heeft hij eerst Marketing op het het HBO gestudeerd en daarna nog 2 jaar verder gestudeerd (kopstudie) Sociologie aan de RUG.