hoe vaak zit een advocaat in de rechtbank?

ik weet dat is verschillend maar hoe vaak zit een advocaat gemiddeld in de rechtbank?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het aantal keren dat iemand moet voorkomen. Dat kan in dit geval de client zijn, of als de advocaat
zonder client deelneemt aan de rechtszitting. In dat
geval vertegenwoordigd de advocaat zijn / haar client.
Als een zaak wordt geschikt, dan hoeft een advocaat
niet zo gek lang in de rechtbank te zitten !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt vooral af van het rechtsgebied dat hij doet. Een strafrechtadvocaat en een familierechtadvocaat zitten vrij vaak in de rechtbank, gemiddeld eens per week. Een cassatieadvocaat gaat nooit naar de rechtbank.