Ja, er word tegenwoordig meer gebruik gemaakt van granaat werpers.40mm.

Maar de granaat werper is niet voor elk doe geschikt, denk maar in een huis gooien met een korte afstand. Of over een hoge muur een gooien (koala in afganistan) dus een gewone handgranaat is nog gewoon in gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk, ze zijn heel belangrijk in het leger, hier zie je een foto