Wordt een passantenonderzoek aangekondigd?

Vast niet, maar ik stond er middenin en kwam wat aan de late kant op een afspraak. Had ik het kunnen weten en dus eerder weg moeten gaan?

Dit onderzoek was nav een overval vorige week op hetzelfde tijdstip. Vandaag werd iedereen die voorbij die plek reed langs de kant gezet en gevraagd of ze toevallig vorige week iets gezien hadden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik maak er overigens geen punt van dat ik te laat was, maar ik vroeg me dit zomaar gewoon af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk het niet, mensen die geen zin hebben om mee te werken, kiezen dan een omweg, of mensen die die route anders niet nemen nemen hem dan wel voor de sensatie. dat werkt allebei niet