22-11-63 in dallas werd john f kennedey vermoord mijn vraag was het oswald of de fbi of was het een complot ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chatvraag? Vraag kan ook anders, simpeler worden geformuleerd.

Het beste antwoord

Joepie, een multiple choice vraag... dat is lang geleden... Wat zal ik eens kiezen...
Oswald is in ieder geval de persoon die als zondebok is aangewezen. Aangezien hij echter ook vermoord werd, kan het best eens zijn dat dat een Complot was van de FBI om te voorkomen dat de echte waarheid aan het licht komt.

Kortom: Er zullen er niet veel zijn die echt weten hoe het zit. En die paar die het wel weten... nou ik denk niet dat die lid zijn van GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (4)

De FBI, en ik zeg je dat Obama ook op de lijst staat, als hij niet slechter wordt voor het volk... En je moet me niet verkeerd verstaan op de loonlijst, bedoel ik dan...

Een complot van Henri Walter Oswalt en de FBI... Dat was het... Ik zag het zelf gebeuren destijds op televisie... Daarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die MTV1970;

Ik ben gek op een goede samenzweringstheorie en ook in de JFK-moordzaak zitten gaten waar je een 747 loopings kunt laten vliegen. Ik houd het op de combinatie CIA, Cubaanse Batistagetrouwen, radicale Republikeinen en militair-industriële belangen. Inderdaad, net als in Oliver Stone's "JFK".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij denkt dat wij het goede antwoord gaan geven?
Het is in ieder geval wel een van de meest gestelde vragen ooit. Helaas weet de wereld niet het echte
antwoord.
Ik heb het vermoeden dat er ergens in een kluis
een of ander bewijsstuk/verklaring ligt waardoor het
ooit opgelost wordt.
Zelf vermoed ik dat het een daad is van de Amerikaanse maffia (ongeacht wie het dodelijke schot heeft gelost) die in Kennedy een heftige tegenstander/bestrijder van hun illegale praktijken vonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij was het gewoon zelfmoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is vrij uitgebreid onderzocht en het lijkt er naar mijn mening op dat Oswald wel degelijk schuldig was, misschien niet alleen (en misschien dat Jack Ruby hem daarom maar neerschoot), maar hij heeft volgens mij wel geschoten.

Wil je een echt mysterie / complottheorie dan zou je eens moeten kijken naar Martin Luther King en wat daar gebeurd is omtrent zijn moord.