Uit ervaring kan ik je hier goed antwoord op geven.
Laten we voorop stellen. Namaakgoederen mag je niet importeren.
Wanneer je goederen besteld gaat het langs de douane.
Je kunt je voorstellen dat er enorm veel pakketjes binnen komen en dat er onmogelijk alles gecontroleerd kan worden.
Dus als je geluk hebt komt je pakketje door de douane en krijg je het gewoon thuis gestuurd. Maar, als je pech hebt. Komt je pakketje bij inklaring (douane) te liggen en wordt het gecontroleerd. Als ze je pakketje open maken en er zit een namaak product in dat wordt het vernietigd en krijg je GEEN vergoeding van douane.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

En als toevoeging, blijf je het proberen, dan zul je op een gegeven moment de mensen aan je deur hebben staan omdat er telkens weer pakketjes onder jouw naam / adres besteld worden.