Van 15 april tot 1 oktober mogen tussen 09.00 uur en 19.00 uur op het hele strand geen honden komen. Tussen 19.00 uur en 09.00 uur mogen honden wel op het strand komen. Ze moeten dan wel zijn aangelijnd.
Van 1 oktober tot 15 april mogen honden overal op het strand onaangelijnd komen.

De eigenaar of houder van een hond is altijd verplicht ervoor te zorgen dat de uitwerpselen van de hond onmiddellijk worden verwijderd.
Bij de strandafgangen staan ook borden met daarop de regels.