Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vind je dat geldpinnen ook voortaan met vingerafdruk moet?

Het paspoort is nu tegenwoordig ook met vingerafdruk. Vind je dat geldpinnen ook voortaan met vingerafdruk (erbij of alleen) moet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
564

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Nee. Als ik dan een keer mijn vingers verbrand kan ik niet meer pinnen. Gewoon lekker met mijn pincode. Als je dat eng vind, dan moet je een chipper gebruiken; kunnen ze je rekening niet leeg trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want als je dan beroofd wordt van je pasje, willen ze behalve je pincode ook nog een vinger hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand op een of andere manier kans ziet een vingerafdruk van je te krijgen ben je helemaal de klos! Je kunt wel een pincode wijzigen,maar geen nieuwe vinger(s) aanschaffen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee - bij mythbusters bleek dat 't letterlijk kinderlijk eenvoudig was om vingerafdrukken van anderen te kopiëren én vervolgens ook weer te gebruiken.
Ze moeten gewoon die achterlijke magneetstrip uitschakelen, want die techniek is letterlijk vorige eeuw al lang gekraakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want dan vriezen in Minnesota je vingers vast aan de ATM.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou Nee,
Dan staan ze je voortaan met een bijltje op te wachten om je pasje te stelen en je vinger af te hakken.
Je hebt ze toch alle tien nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind niet dat geld pinnen voortaan met vingerafdrukken moet. Stel dat ik iets aan de bepaalde vinger waarmee ik moet pinnen heb, dan kan ik niet pinnen. Ook laat ik bijv. welleens mijn zusje met mijn pasje pinnen (en later terugstorten natuurlijk) of pin ik bij het boodschappen doen met mijn moeders pasje. Dit kan als er gepind wordt met vingerafdrukken allemaal niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding