Hoe groot is Nicolas Sarkozy?

Wet weten allemaal dat hij klein is, maar wat is zijn lengte precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.wc-news.com/wp-content/wc-news-photos/Sarkozy/Sarkozy-standing-on-toes.jpg Wahahaha

Antwoorden (1)

1meter en 65 centimeter. Hij is zelfs kleiner dan Napoleon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een klein mannetje!
Ik ben groter en ik ben al zo klein(1.70),mijn vriendje is 1.85 en dus 20cm langer dan Sarkozy.
Lijkt me niet fijn voor een man,zeker niet voor een staatshoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar Karena, 1.70m is niet klein hoor! Dat is een hele normale lengte voor een vrouw.