Hij was de tweede van de drie zoons van Albert en Luise Speer. Had dus een oudere en een jongere broer. Herman, geboren in 1902 en Ernst, geboren in 1906.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij waren die er niet zie de links

de tweede link is de wiki pagina van zijn vader en daar staat alleen albert speer als kind genoemd
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net gevonden wat ik zocht. In de biografie van Albert Speer worden Hermann en Ernst genoemd. Alleen niet of ze ouder/jonger waren dan Albert, dat is het enige wat ik nu nog wil weten. Wel bedankt voor je tijd en moeite! :D
amigo
12 jaar geleden
ha ha goed om te weten wiki is dus niet per definitie fout maar soms wel onvolledig, alleen de beroemde kinderen worden genoemd