Waarom is er maar één filmpje vrijgegeven van de aanslag op het pentagon.

Zouden daar niet tal van camera's moeten hangen die de aanslag hebben geregisteerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is nou waarom ik denk dat Amerika er zelf achter zit. Er zijn tal van camera's ja, maar die werden "toevallig" plotseling uitgezet op het moment van toen het vliegtuig er in vloog. Ze hadden 1 camera over het hoofd gezien, van een tankstation er tegenover. Op die camera zag je dat het op een raket ging, en niet een vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Complot gekkies altijd -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort en geheel juist. Maar maak je maar niet druk. Je bent niet paranoïde, niemand heeft ons vertelt dat je paranoïde bent, zij zouden ons nooit hebben vertelt dat je paranoïde bent.
Er zijn wel degelijke meerde beelden vrijgegeven allleen vlak na het gebeuren wgen het belang van onderzoek is er vrij weinig geopenbaard
Een aantal beelden is nu vrijgegeven, en daarop is (imo) bijzonder weinig te zien. Je kunt ook niet echt verwachten dat een beveiligingscamera heldere beelden geeft van de crash. De crash is namelijk in de achtergrond, terwijl de camera zich focused op de voorgrond, en een beveiligingscamera maakt maar eens per zoveel seconden een opname

Helaas verhullen docu's als Loose Chance vele 'feiten' die helemaal niet kloppen.

Zo is in het pentagon WEL onderdelen gevonden van die Boeing 757. Namelijk precies die onderdelen waarvan je zou verwachten dat ze een dergelijke crash overleven, de stalen en titanium onderdelen. Dit zijn o.a. enkele onderdelen die in de motor zitten, en onderdelen van het onderstel. Voor de rest bestaat een vliegtuig veelal uit aluminiumlegeringen, die smelten tussen 350-700 graden, en organische stoffen en kunststoffen, die allemaal verbranden/verdampen.