Op wie ga jij donderdag stemmen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

pvv natuurlijk ;) Europees boeit me toch niet zo. Als het dan toch moet (niks moet), dan pvv. Laat ze daar de boel maar een beetje opstelten zetten. Geeft altijd leuk nieuws. En houdt de rest scherp. ;)

In ieder geval PVV, ik moet nog uitzoeken welke kandidaat van die lijst.

Volgens de Stemwijzer komen mijn standpunten het meest overeen met die van de SP...

Op rien de tout, heel kortzichtig waarschijnlijk maar het boeit me niet.

Op de Newropeans (ik schrijf telkens neuropeanns haha).

Ik mag nog niet stemmen.

Als ik ga stemmen, wordt het blanco.

Ja, groen links... en vooral ook stemmen...

Groen Links of SP

Partij voor de Dieren.

groen links... en zoals ik altijd doe: bovenste vrouw van die lijst...

Ik ga niet meer stemmen, ze komen nooit hun beloftes na, helaas!

Zoals het er nu uit ziet ga ik niet stemmen, ze zijn mijn stempas vergeten op te sturen volgens mij.

SGP

wilders

D66

Libertas. De enige pan-Europese partij, dus de enige partij die de Europese democratie serieus neemt.

SP(!)

Zekerheidshalve er even een stemadvies bij gehaald. Het wordt duidelijk de PVV volgens deze stemming. Dat moet ik dan maar doen he. Daarnast heb ik nog een tweetal biljetjes, mijn ouders hebben me gevolmachtigd om voor hen te stemmen omdat zij zo nodig Europa eerst zelf wilden verkennen. Wat hun stem is... ja, dat is de vraag hier niet he :)

D66

De mijne gaat naar: Europese Klokkenluiderspartij

D66 Omdat die duidelijk vóór Europa kiezen en dus, als een van de weinigen, in de gaten hebben dat dit EUROPESE verkiezingen zijn engeen nationale en dus EUROPESE standpunten naar voren brengen en geen nationale. Ze hebben ook, wederom als een van de weinigen, door dat Europese samenwerking alleen kan werken en effectief kan zijn als je openstaat voor die samenwerking; Nederland is ook het meest gebaat bij een zo goed en effectief mogelijke samenwerking, en dit gaat zeker niet ten kosten van de Nederlandse zelfstandigheid of eigenheid, what ever that may be. Partijen die zeggen in Europa expliciet het Nederlandse belang te verdedigen, spreken zich zelf dus tegen.

Volgens mij ben ik de eerste die dit antwoord gaat geven. *verschuilt zich vast voor de lynchpartij* Ik ga stemmen op het CDA. Eigenlijk om dezelfde redenen als Superbeer geeft om D66 te stemmen, alleen sluit het CDA net wat meer bij mijn eigen standpunten aan.

Ik mag nog niet stemmen. Paar jaartjes wachten. Ik heb me er ook niet in verdiept, dus ik heb geen idee op wie ik zou stemmen als ik mocht stemmen.

SP!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100