pvv natuurlijk ;)
Europees boeit me toch niet zo.
Als het dan toch moet (niks moet), dan pvv. Laat ze daar de boel maar een beetje opstelten zetten.
Geeft altijd leuk nieuws. En houdt de rest scherp. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

In ieder geval PVV, ik moet nog uitzoeken welke kandidaat van die lijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, dit moet mijn record totaal aantal duimpjes omhoog en omlaag bij één antwoord zijn. Ze hebben natuurlijk allebei gelijk: vertellen op welke lijst ik stem, is een waardevol antwoord op de vraag, maar nog niet weten op *wie* ik van die lijst stem (terwijl dat de vraag was) maakt het een minder waardevol antwoord. Goede analyse, jongens! (Het kan toch immers niet zo zijn dat de duimpjes omlaag alleen zijn vanwege het 'PVV-hè-jakkie-bah-sentiment? Toch? En dan ook nog zonder reactie achter te laten?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef gewoon -1 omdat je op Wilders stemt. Dan verdien je gewoon -1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha, er treedt er één uit de anonimiteit! Help me eraan te denken dat ik je nog eens ergens een +1 geef, gewoon omdat ik het sterk vindt dat je ervoor uitkomt dat en waarom je me mint.
Zelfs al is het een reden (alleen omdat een politieke voorkeur je niet bevalt) die ik zelf nooit zou gebruiken om iemand te minnen.
Volgens de Stemwijzer komen mijn standpunten het meest overeen met die van de SP...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op rien de tout, heel kortzichtig waarschijnlijk maar het boeit me niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de Newropeans (ik schrijf telkens neuropeanns haha).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag nog niet stemmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik ga stemmen, wordt het blanco.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, groen links...

en vooral ook stemmen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groen Links of SP
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Partij voor de Dieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
groen links... en zoals ik altijd doe: bovenste vrouw van die lijst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga niet meer stemmen, ze komen nooit hun beloftes na, helaas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals het er nu uit ziet ga ik niet stemmen, ze zijn mijn stempas vergeten op te sturen volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wel hoor, op de 10e plek van de PVV staat een zekere G. Wilders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert Wilders... die doet aan kiezersbedrog. Hij gaat op de lijst staan terwijl hij zeker weet dat hij niet naar het Europees Parlement gaat - en gezien de sfeer in NL zal hij heel veel voorkeursstemmen krijgen, die dus allemaal naar anderen gaan, en niet naar de persoon waar de bevolking op gestemd heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is alleen kiezersbedrog als hij doet alsof hij naar het EP zal gaan. En dat doet hij niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Libertas. De enige pan-Europese partij, dus de enige partij die de Europese democratie serieus neemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zekerheidshalve er even een stemadvies bij gehaald. Het wordt duidelijk de PVV volgens deze stemming.
Dat moet ik dan maar doen he.

Daarnast heb ik nog een tweetal biljetjes, mijn ouders hebben me gevolmachtigd om voor hen te stemmen omdat zij zo nodig Europa eerst zelf wilden verkennen.
Wat hun stem is... ja, dat is de vraag hier niet he :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne gaat naar: Europese Klokkenluiderspartij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik de vorige keer op gestemd, om vervolgens héél teleurgesteld te raken omdat die Van Buitenen in plaats van zijn beloftes waar te maken gewoon geen reet uitvoerde. Op papier een partij waar ik absoluut op zou stemmen, maar in de praktijk nogal een sof gebleken.
D66
Omdat die duidelijk vóór Europa kiezen en dus, als een van de weinigen, in de gaten hebben dat dit EUROPESE verkiezingen zijn engeen nationale en dus EUROPESE standpunten naar voren brengen en geen nationale. Ze hebben ook, wederom als een van de weinigen, door dat Europese samenwerking alleen kan werken en effectief kan zijn als je openstaat voor die samenwerking; Nederland is ook het meest gebaat bij een zo goed en effectief mogelijke samenwerking, en dit gaat zeker niet ten kosten van de Nederlandse zelfstandigheid of eigenheid, what ever that may be. Partijen die zeggen in Europa expliciet het Nederlandse belang te verdedigen, spreken zich zelf dus tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van mij - heel goed verwoord waaróm je voor deze partij kiest!
Volgens mij ben ik de eerste die dit antwoord gaat geven. *verschuilt zich vast voor de lynchpartij*
Ik ga stemmen op het CDA. Eigenlijk om dezelfde redenen als Superbeer geeft om D66 te stemmen, alleen sluit het CDA net wat meer bij mijn eigen standpunten aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dus van mij, omdat je uitlegt waaróm je voor deze partij kiest! ;)
Ik mag nog niet stemmen. Paar jaartjes wachten. Ik heb me er ook niet in verdiept, dus ik heb geen idee op wie ik zou stemmen als ik mocht stemmen.