Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat willen ze misschien best wel weten maar ze weten ook dat dit niet positief zal uitvallen en ook niet positief uit te leggen valt en de cijfers dus ook niet op een positieve manier behandeld zullen worden.

Het ging volgens mij over mensen van buiten Europa. Dan weet je op voorhand al dat die kosten gigantisch zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt heel plausibel. Het lijkt me heel nuttig om precies te weten wat het kost. (al of niet gespecificeerd naar soort allochtoon: vluchteling, importbruid enz.) omdat je met die kennis het beleid kan aanpassen dmv gerichte aanpak van problemen ipv achteraf een blanco cheque uitschrijven en alles met de mantel der liefde (Vooral niet mogen discrimineren!) te bedekken.

Andere antwoorden (10)

Misschien schrikken ze zo hard dat ze de deur uitlopen met z'n allen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn bang...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het één grote softe bende is.Maar je moet hier oppassen met zulke vragen heb ik gemerkt want hier op gv zijn er ook een heleboel die niet willen horen wat de werkelijkheid is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou dat belangrijk zijn?
Het enige voordeel dat ik kan bedenken is dat ze inderdaad vertrekken.
Maar alle gekheid op een stokje: Ook allochtonen wonen en werken in Nederland dus hebben ze ook recht op alles waar wij autochtonen recht op hebben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk omdat ze willen uitgaan van 16 mljoen nederlanders en zoveel miljoen nederlanders en zoveel miljoen medelanders. en dat laaste is denk ik uiteindelijk ook niet werkbaar. en in die lijn ligt trouwens ook het afschaffen van het dubbele paspoort (waar wilders voor is) waardoor er jurisch geen enkele scheiding meer is tussen de 16 miljoen.

Toegevoegd na 2 uur:
bij de eerste zin ben ik een woordje vergeten:

ik denk omdat ze willen uitgaan van 16 mljoen nederlanders en niet zoveel miljoen nederlanders en zoveel miljoen medelanders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nogal nutteloos, het aantal euro per allochtoon.

- Nutteloos voor de PVV, want zo een gemiddelde valt voor hen natuurlijk veel te laag (stel dat 50% probleemgeval is, hetgeen een uiterst hoge schatting is) dan worden de kosten veroorzaakt door de probleemgevallen gedeeld op alle allochtonen, dus door 100%, dan zijn de kosten dus de helft van wat de PVV voor ogen heeft.
- Nutteloos voor de rest van de wereld: want wat moet je met zo een cijfer

Het maken van zo een berekening kost bovendien nog eens extra geld, wat we heel hard voor nuttige dingen nodig hebben.

Bovendien: allochtonen... daar zijn er heel wat meer van dan die (ik citeer): "onze kutmarokkanen" (Cohen en Oudkerk) of "Marokkaanse straatschoffies" (Wilders).

Dit is echt weer zo een prachtig staaltje volksmennerij waar Wilders zo verdomde goed in is. Lekker schreeuwen, wetend dat niemand er iets mee kan, maar dat het voor de doelgroep op camera wel leuk overkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil de regering wel weten wat b.v. diabeten kosten of blinden? Of gewone autochtone burgers. Ze willen dergelijke dingen niet weten,omdat het nergens iets aan toevoegt! Wat het cda daar mee te maken heeft begrijp ik niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De regering wil dat misschien wel weten maar de kosten die daarvoor gemaakt moeten worden zijn vermoedelijk hoger dan de kosten van de allochtonen zelf.
Je aanname dat we een 1 partijstelsel hebben is overigens niet juist we leven in een democratie en de regering bestaat op dit moment uit 3 partijen te weten christen unie , partij van de arbeid ,en het cda waarbij de christen unie het kleinste is ,de pvda de middelste en het cda de grootste, de regering is niet alleen verantwoordelijk voor het besturen van dit land ,er is ook nog en oppositie die alle voorstellen nog tegen kan houden en toetst aan de wettelijke en morele normen.
De leden van de tweede kamer waar de regering uit geselecteerd word worden gekozen door alle kiesgerechtigde in het land die de moeite nemen om naar de stembus te gaan, je kunt het oneens zijn met de verkiezingsuitslag,maar de regering is door het volk gekozen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom willen ze niet weten wat ze zelf kosten? waarom praat je alleen over allochtonen? er zijn heel erg veel nederlanders die ook heel veel geld kosten. de regering steekt zo wie zo regelmatig de kop in het zand. ze weten zelf niet meer wat ze aan moeten met door hun zelf veroorzaakte problemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste omdat het geld kost om een dergelijke berekening te maken. Het is een hele uitzoekerij, want welke kosten wil je toebedeeld hebben? Het uitdiepen van de Westerschelde ook? Welk deel van die kosten wil alloceren aan allochtonen? Wil je een onderverdeling naar westerse en niet westerse allochtonen? Wil je de belastinginkomsten van de allochtonen in mindering brengen? Kortom, het is een heel ongewone vraag die niet zomaar beantwoord kan worden.

Ten tweede is de vraag een schot in de lucht. Ten behoeve van welk beleid zou de regering een dergelijke inzicht willen hebben? Met andere woorden; het ondersteunt geen doelstelling dus het is een onzinnige vraag. Wat wil je met het antwoord?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding