zijn er bewijzen voor bin ladens dood?

de verenigde staten hebben volgens mij al het bewijs vernietigd of willen het niet vrijgeven. zijn er nog echt bewijzen voor de dood van bin laden die wel openbaar zijn of moeten we de VS maar op haar woord geloven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het moment van het doden is gefilmd door inzet van een hond met apparatuur. Hierdoor kon het Witte Huis meekijken. Die beelden zijn er. En ook foto's, maar die blijken gruwelijk te zijn omdat een deel van het gezicht is weggeslagen door de kogel.

Neem maar aan dat het klopt. Het is ook bevestigd door zijn partij. Ik heb er geen moeite mee om het zonder meer te geloven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een selecte groepmensen heeft die beelden gezien.
Obama en zijn staf hebben besloten de beelden (nog) niet openbaar te maken omdat er anders een negatief effect van martelaar vanuit schijnt te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het argument dat de beelden te gruwelijk zouden zijn is natuurlijk kolder, ze kunnen nooit erger zijn dan wat wij dag in, dag uit voorgeschoteld krijgen via de media.
Ikzelf moet het eerst allemaal nog maar eens even zien voordat ik het geloof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat argument werd eerst wel aangevoerd door de VS.
Ik kan je verder ook niet helpen NBK. Waarom zou je het nìet geloven?

Andere antwoorden (3)

nee vergeet niet het is de vs een grote propaganda
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De verenigde staten is een land waar veel achter de schermen gebeurt en veel leugens vertels word, er is geen bewijs van de dood van bin laden beschikbaar voor het gewone volk. Dus nee er is geen bewijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste bewijs dat hij dood is,is het feit dat hij nog niet het tegendeel heeft bewezen door een video boodschap de wereld in te sturen. terroristen kunnen alleen bestaan door de media aandacht die ze krijgen door de dood is er geen aandacht meer ,dus zou het tegendeel bewezen moeten worden ,waarbij bin laden ,en de VS in zijn hemd zou zetten indien hij nog leefde ,en extra media aandacht zou krijgen voor wat hij betiteld als een goede zaak