Kun je ook een bezoekje nemen aan de tweede kamer en het binnenhof als burger?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rose
12 jaar geleden
Een bezoekje neem je niet, dat breng je.... (ter info)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee een schoolmeeester ! Als je alle fouten op GV wil gaan verbeteren dan heb je nog een poosje werk ;-(
rose
12 jaar geleden
wilt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als we dan toch gaan muggenziften:
"Kritiek op het taalgebruik en/of de spellingwijze van een ander is niet toegestaan."
http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
rose
12 jaar geleden
Het was ook geen kritiek, het was ter info...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die houden we er in!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook geen info maar informatie.....afkortingen zijn volgens mij ook niet toegestaan......
rose
12 jaar geleden
http://www.vandale.nl/vandale/zoekService.do?selectedDictionary=nn&selectedDictionaryName=Nederlands&searchQuery=info
rose
12 jaar geleden
Dit uiteraard strikt ter informatie.

Antwoorden (5)

Iedereen kan de openbare vergaderingen van de Tweede Kamer bijwonen. Zelf ben ik ook weleens op het Binnenhof geweest. Daar werd toen zelfs een excursie naar georganiseerd.
Als je www.tweedekamer.nl/contact intypt vind je daar een formulier waarop je je vragen kunt stellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker http://www.tweedekamer.nl/contact/bezoek_ons/index.jsp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker kan dat. Kijk hier maar : http://www.tweedekamer.nl/contact/bezoek_ons/index.jsp
Het Binnenhof is gewoon openbare weg. Ga daar maar eens op een bankje zitten. Dan zie je al die bekende politici voorbij komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Maar je moet wel politiek neutraal gekleed zijn.
Dus geen overhemd met "Johnson Moordenaar" of iets dergelijks erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat geldt voor bezoeken aan het parlement, niet om over het Binnenhof te lopen.
Als je al op de publiekj tribune zit en je blijkt een T-shirt met een niet toegelaten tekst aan te hebben dan heb je als vrouw een streepje voor. Mits je zegt dat je daaronder niets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin. De SP organiseert regelmatig een zo genaamde 'nieuwe ledendag'. Hierbij bezoeken nieuwe leden de Tweede en Eerste Kamer. Velen zijn uitgedost in SP-kledij. http://www.sp.nl/overheid/nieuwsberichten/6199/081115-500_nieuwe_sp_leden_op_bezoek_in_tweede_kamer.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het over bezoeken aan het parlement, niet het parlementsgebouw.
Daarmee bedoel ik het plaatsnemen op de publieke tribune tijdens kamervergaderingen. Is gebaseerd op eigen waarneming en informatie van talrijke getuigen.
Overigens zou ik een andersluidende mening niet als onzin willen betitelen, maar dat is een kwestie van opinie en smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hajete, ik reageer niet op jou maar Klaas1952. Er gelden geen kledingvoorschriften voor de publieke tribune. Raar genoeg beweerd Klaas van wel.
En waar ik dat op baseer? Ik ben alweer enkele jaren lid van Provinciale Staten in Noord Brabant.
uiteraard kan dat