Is het waar dat de moord op JF Kennedy van te voren was uitgelekt op internet??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Die moord was in 1963, toen bestond er nog geen internet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en die van Abraham Lincoln in 1865 ook ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ennuh hoe zat het dan met Willem van Oranje?
Wisten ze dat ook al dan?
bamibal
12 jaar geleden
Ja, was al via twitter aangekondigd op de Blackberry van LH Oswald.
bamibal
12 jaar geleden
En Willem van Oranje stond al op Hyves.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, hij was een early adopter http://willemvanoranje.hyves.nl/?&pageid=2M7DG35DFG84OCWO0
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Ja, dat is waar. En Mozes ontving de 10 Geboden in PDF formaat.
ronron1212
12 jaar geleden
geen goeie vraag lijkt wel of de jeugd denkt dat alles altijd al heeft bestaan
Cryofiel
12 jaar geleden
Toen Mozes bestond, was er toch helemaal nog geen Windows? Zelfs geen DOS. Conclusie: Mozes moet Linux hebben gebruikt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaja, en dat van die Dode Zee-harddisk ontkennen jullie zeker ook? En dat geknoei met twee-continentenlijm waardoor Pangaea ontstaan is?
Cryofiel
12 jaar geleden
Natuurlijk, dat is toch duidelijk klinkklare nonsens! Dode-Zee-harddisk... alsof ze daar achterlijk waren! Nee hoor, ze waren slim genoeg om gewoon een USB-stikkie mee te nemen. Dat scheelt een hoop gesleep als je onderweg bent van Egypte naar het Beloofde Land.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je daar nu bij? Heb je een oude aflevering van Lekker Slim zitten kjiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc: whahahahahaha!
Kimath
12 jaar geleden
geniale reacties hier, ik lach me kapot XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist. Johannes heeft zijn openbaring ook met zijn IPhone getwitterd.
Cryofiel
12 jaar geleden
Weet je trouwens waarom de Rode Zee zo genoemd is? Dat kwam door Jezus. Die kon immers water in wijn veranderen. Wij kennen alleen het verhaal waarin hij zich inhield, en zich beperkte tot een paar karaffen. In zijn puberteit was hij echter een branieschopper die iedereen wilde laten zien hoe stoer hij wel was. Vandaar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahaha humor

Antwoorden (3)

Ten tijde van de moord op Kennedy bestond er nog geen internet.
Het antwoord op jou vraag is dus "nee"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Feit 1:
In augustus 1991 publiceerden Tim Berners-Lee en Robert Cailliau het World Wide Web-project, nadat zij enige jaren hadden gewerkt aan HTTP en HTML. De eerste webpagina's verschenen bij CERN in Zwitserland, waar zij beiden werkten.

Door de uitvinding en introductie van klikbare aan elkaar gelinkte pagina's (HTML/WWW) heeft Tim Berners-Lee het internet geschikt gemaakt voor het grote publiek. Hij wordt daarom ook wel gezien als uitvinder / grondlegger van het huidige internet.

Feit 2:
De moord op president John F. Kennedy, de vijfendertigste president van de Verenigde Staten, vond op 22 november 1963 plaats te Dallas in de Amerikaanse staat Texas om 12:30 CST (18:30 UTC).

Feit 3:
Internet bestond nog niet ten tijde van de moord op JFK.

Is dus onmogelijk dat de moord uitgelekt was op internet, omdat internet pas 18 jaar later kwam.....

Toegevoegd na 35 minuten:
Oeps, is natuurlijk 28 jaar na dato dat internet er kwam.... Werd ik terecht op gewezen in reactie....
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En daarbij zeg je dus eigenlijk precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan wel onderbouwd met feiten. Daarbij was ik mijn antwoord aan het invoeren gelijktijdig met dat van jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgezien van een rekenfoutje (tussen 1963 en 1991 zit 28 jaar, geen 18 ;-) ) :+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de mega-fout dat 'Het Internet' er al veel eerder was dan het 'Word Wide Web' zoals bedacht door Tim Berners-Lee en Robert Cailliau. Zoals op WikipediA te lezen is, bestaat de oerversie van internet, ARPANET, al sinds 1969. De term internet wordt al sinds 1974 gebruikt. Nog steeds te laat voor de moord op Kennedy. Het antwoord verandert dus niet, maar de feiten die je aandraagt kloppen niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welnee; de CIA heeft de internet technologie al in 1947 buitgemaakt op een gecrashte UFO in Roswell maar de president wilde niet dat mensen communistische websites zouden bezoeken en maakte dat het geheim bleef zodat alleen de mensen achter de nieuwe wereldorde er gebruik van konden maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies roepiroepi, dikke plus.
Internet is voortgekomen uit intranet wat een communnicatienetwerk was (of nogsteeds ook is ??) voor het leger en de geheime diensten en aanverwanten !
Of de geheime diensten destijds van iets wisten wat ''op til''stond is niet echt bekend geworden !
Wel gebeurde er bij de moord iets revolutionairs voor die tijd zeker,JFK werd van 4 kanten tegelijk onder vuur genomen en wel zo dat dmv.portofoons oid. er'n teken werd gegeven zodat alle geluid samenviel en het leek op het werk van 1 schutter -die zonder dat zelf te weten was uitgekozen - om er voorop moest draaien !
Die manier van synchroon schieten vanuit verschillende locaties was destijds top of the bill en ongekend
De pa van Kennedy was afspraken met de maffia niet nagekomen en JFK wilde daar niets aan doen dus moest barbertje hangen.
De maffia hanteert een regel dat we vermoorden jou en n..ken je vrouw !
In dit licht is het opmerkelijk dat Jackie Kennedy later iets 'kreeg'met Onasis een griekse miljardair met twijfelachtige reputatie en vriendjes !