Wat gebeurt er met de informant?

http://op.nu.nl/mCMPDa

Krijgt de man die de Amerikaanse overheid op het spoor bracht een beloning? En wordt hij nu beschermt tegen wraakacties of mag hij het lekker zelf uitzoeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

En bescherming, en dankbetuigingen van de vele slachtoffers, en eerbetuigingen, want deze schoft hadden ze al veeeeel eerder om zeep moeten brengen.

Toegevoegd na 1 minuut:
(ik bedoel met "schoft" natuurlijk wel die bin laadzak)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je bedoelt in verband met bin laden ? ik denk niet dat dat via een tipgever ging, het leger heeft hem zelf gevonden. maar als iemand dat had gedaan dan had hij een beloning van 25 miljoen dollar gekregen.