Minister de Jager is verantwoordelijk
die gaat over de financiën
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de vraagsteller vraagt wie er voor zijn, niet wie er over gaan.
Vooral de rechtse partijen (zoals vvd), die willen alleen maar bezuinigen op dingen die volgens hen niet belangrijk zijn, waaronder dus kunst en cultuur.

Vooral de linkse partijen willen dit niet, aangezien leven niet alleen maar uit werken bestaat en niet iedereen het zich kan veroorloven om nog naar een concert te gaan als het zo enorm duur wordt door de BTW-verhoging.