Waarom geeft JP.Balkende vaak toe aan de U.S.A. ?

Zoals onlangs aan zijn bezoek aan de president van de U.S.A. om de toch een aantal gevangenen op te nemen in Nederland,en waarschijnelijk ook langer in Afghanistan te blijven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat hij geen ruggegraat heeft.

Geen ruggengraat, altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn. Kijk ons eens goed zijn, lief zijn....

Hij heeft liever een conflict met de Kamer dan met de USA

Omdat JP een likker is en volgens mij denkt dat heel Amerika afhankelijk is van het onoverwinnelijke Nederland. Ze weten niet eens waar ons land ligt. Tja, en natuurlijk geen ruggegraat. Een echte looser.

omdat Nederland internationaal niet in staat is om te bereiken wat goed voor Nederland is zonder de steun van andere landen waaronder de USA het blijft onderhandelen in de internationale politiek, het belang is groter maar de techniek blijft hetzelfde als op de lagere school (als jij dit doet voor mij doe ik dat voor jou)en niet altijd is te zien welke belangen achter de schermen meespelen,en wat het wisselgeld is en waneer dat uitbetaald gaat worden. Nederland heeft ook buiten de EU bondgenoten nodig en de USA is daar een van.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100