Waarom geeft JP.Balkende vaak toe aan de U.S.A. ?

Zoals onlangs aan zijn bezoek aan de president van de U.S.A. om de toch een aantal gevangenen op te nemen in Nederland,en waarschijnelijk ook langer in Afghanistan te blijven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat was er de afgelopen uren aan de hand met deze vraag?

Het beste antwoord

Omdat hij geen ruggegraat heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, inderdaad, great minds..
Ik ga jouw -1'tje ook even opheffen.

Andere antwoorden (4)

Geen ruggengraat, altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn.
Kijk ons eens goed zijn, lief zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Great minds think alike! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 tegelijkertijd met Beemertje83, grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zo grappig als JP?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk minduimpjes voor Beemertje en mijn persoontje... Zou JP dat zelf zijn of zou hij dat uitbesteden aan Woutertje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat zowel JP als Wouter B. het te druk hebben met Twitter om hier minduimpjes te geven, maar zeker weten doe je het nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal me niets verbazen als hij hier zit, want in de kamer voert hij geen reet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twitteren ach ja...Deed hij dat maar in plaats van met Obama praten.. had hoop kunnen schelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh ?>? Waar zijn die zeven reacties nou dan ; ik wou ze graag effe lezen ????
Hij heeft liever een conflict met de Kamer dan met de USA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat JP een likker is en volgens mij denkt dat heel Amerika afhankelijk is van het onoverwinnelijke Nederland. Ze weten niet eens waar ons land ligt.
Tja, en natuurlijk geen ruggegraat. Een echte looser.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat Nederland internationaal niet in staat is om te bereiken wat goed voor Nederland is zonder de steun van andere landen waaronder de USA het blijft onderhandelen in de internationale politiek, het belang is groter maar de techniek blijft hetzelfde als op de lagere school (als jij dit doet voor mij doe ik dat voor jou)en niet altijd is te zien welke belangen achter de schermen meespelen,en wat het wisselgeld is en waneer dat uitbetaald gaat worden.
Nederland heeft ook buiten de EU bondgenoten nodig en de USA is daar een van.