Wie heeft het meeste voordeel van Moszkowicz?

Geweldig hoe Moszkowicz Wilders bijstaat, onpartijdig bekeken dan. Maar wie heeft er eigenlijk het meeste voordeel, Wilders of Moszkowicz?
De rekening voor de advocaat loopt torenhoog op en moet langzamerhand niet meer op te brengen zijn. Moszkowicz werkt behalve voor Wilders vooral ook voor zichzelf. Het is z'n eer om er het beste van te maken, dat is zijn vak en dat is hem gegund maar die eer kost anderen een rib uit het lijf, bijvoorbeeld de belastingbetaler. Jazeker, de PVV ontvangt overheidsgeld zoals iedere partij.
Moeten we dit leuk of, vooruit, spannend blijven vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wilders heeft er het meeste voordeel van. Hij heeft voorafgaand aan het proces (dat hij een verwerpelijke linkse hobby vindt) zelf aangekondigd om er zo veel mogelijk media-aandacht uit te zullen slepen.

Bram Moszckovicz doet het natuurlijk niet voor noppes, maar hij lijkt nu meer ingelijfd in het media-team van Wilders en zoekt alle kantjes en randjes van de rechtspraak op om er zo'n groot mogelijke show van te maken. Zijn geloofwaardigheid staat zo langzaamaan wel op het spel.

Wilders moet wel uitkijken, want ik denk dat de Wilders-gezinden zijn 'optredens' niet meer helemaal kunnen volgen en het binnenkort ook beu zullen zijn. Hij gaat nu wel erg ver weg van de inhoud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een ieder heeft recht op bijstand en we mogen gelukkig zelf bepalen wie ons helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dit hele spel gaat duidelijk niet meer over W., maar over wel over Moszkof....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moszkowicz heeft er het meeste voordeel van. Hij wil weer eens bewijzen dat hij een gladde paling is in een emmer met snot en dat lukt hem heel aardig.
13 jaar geleden
De vrijheid van meningsuiting is daar het beste bij gebaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of de vrijheid van meningsuiting hiermee gebaat is op de lange termijn is de vraag, sxiopo. Las een aardig artikel in de nrc maar ik weet niet of ik dat in kan voegen.
Ten eerste moeten we dit helemaal niet leuk vinden,
Moskovitch en Wilders makern er -naar mijn mening - een een tweetje van, ze geven elkaar voorzetten en of de een of de ander kopt de bal tussen de palen.
Dit levert beide heren HEEL veel voordeel op.
Dit ten koste van de rechterlijke macht en ons als belastingbetalers.
Je dacht otch zeker niet dat Wilders de rekening van M. zelf ging betalen?
Net als de anobole stereojongens , zoals ik de bewakers noem die Wilders met zijn provocaties noodzakelijk maakt, worden bekostigd door ONS.
Nu gun ik de Wildersstemmers deze rekeningen graag.
Maar zo gaat dat dus niet.
Dat betaklen wij met elkaar van bijvoorbeeld de assurantiebelasting, dat is de belasting over de gebakken lucht die verzekeringen heten.
Op enige verzekeringen na kunnen we best zonder.Als je met een zatte kop brokken maakt, krijg je geen cent uitgekeerd en terecht.
Mogen dan mensen die vanuit zotheid en criminalisering van minderheden enorme kosten veroorzaken dit dan wel vergoed krijgen.
Enig idee wat een Wraking kost?
Enig idee WAAROM rechter expiciete uitspraken gaan doen?
Zouden ze niet tot op het bot gefrustreerd worden door twee gladde jongens die een heel land gijzelen (naar mijn mening) en stomweg TEVEEL mens zijn om hun mond gesloten te houden.
Rechters zoeken naar recht, nu worden ze gebruikt als kromme stokken en dat kunnen ze niet verkroppen (naar mijn mening).
Ik vind dat de rechters menselijkheid tonen, onder sommige omstandigheden kun je als mens niet onpartijdig blijven.
Het duo W&M gaat te ver, op veel manieren.
Ze overschreiden de grenzen van het betamelijke op die wijze dat ze rechters provoceren tot menselijkheid, welke vervolgens rede tot wraking is.
Wat mij betreft moge de Wraak W&M treffen.
Ze oogsten dan eens zelf wat ze gezaaid hebben.
Dat is haat en verhuftering, naar mijn mening.
Op dit moment spinnen zij beiden daar garen bij.
Totdat een uit het lood geslagen -op zich braaf- mens daar zo schijtziek van wordt dat hij/zij dingen doet
als sommige dolgedraaide ouders of scholieren, die vele onschuldige slachtoffers maken.
Laten we voorzichtig en respectvol met elkaar (s gevoelens) omgaan, zodat de rede wint.
Dan winnen we immers allemaal.
Uit haat is nog nooit iets goeds voortgekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blij en gelukkig moeten we allang niet meer zijn met deze farce van 'de Berlusconi van de Lage Landen', maar de overheid financiert dit niet.

"Wilders en zijn fractieleden ontvangen een salaris van de overheid, maar de rest van de partijactiviteiten wordt gefinancierd uit particuliere giften. De PVV-voorman heeft herhaaldelijk laten weten niet gediend te zijn van overheids-subsidies."

http://www.vn.nl/Archief/Politiek/Artikel-Politiek/Wie-betalen-Wilders.htm

Ik ben wel benieuwd of, als hij onverhoopt veroordeelt mocht worden, De Heer Wilders ook zal vragen om de zwaarst mogelijke straf, conform het partijstandpunt.
rose