Dat is een meldkamer speciaal voor mensen die onder bescherming staan van de overheid, of van gebouwen waarvan men vind dat die speciale bewaking nodig hebben om informatie of gevaarlijk objecten te beveiligen

"De RAC is de ontvangstcentrale voor alarmeringen met betrekking tot personen, objecten of informatie, waarvoor de rijksoverheid een bijzondere (veiligheids)verantwoordelijkheid kent."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De RAC is de ontvangstcentrale voor alarmeringen met betrekking tot personen, objecten of informatie, waarvoor de rijksoverheid een bijzondere (veiligheids)verantwoordelijkheid kent.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat mijn antwoord erg overeenkomt met die van Eltonno. Had zijn antwoord nog niet gezien voordat ik ging antwoorden, vandaar!