Mijn zoon heeft geen vaste verblijfplaats omdat hij in de buurt van zijn werk geen woonruimte heeft.

Hij logeert door de week bij vrinden en in y weekend bij mij waar ook zijn post komt. Zijn wij dan voordeurdelers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als u zoon bij u ingeschreven staat en 27 jaar oud is,
dan is hij ,,voordeurdeler,,
Ook wordt zijn jaarinkomen bij het inkomen wat u opgeeft aan de belasting meegeteld.
En dat kan weer gevolgen hebben voor de toeslagenwet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, als het bij logeren en een postadres blijft.

Ja, als hij op hetzelfde adres ingeschreven staat (maar daar ga ik niet van uit, omdat er in de vraag staat dat hij geen vaste verblijfplaats heeft).