Onrust in het middenoosten.

Ik kan het niet meer volgen.. In welke landen heerst nu allemaal onrust, nu hoor ik weer Syrië..

Is er iemand die alle landen weet waar het een chaos begint te worden. Chaos = situatie Egypte.
Met mogelijk kort wat er gebeurt.

Voorbeeld :

Libië - Gaddafi moet aftreden vindt de oppositie. Het Westen grijpt in.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik eens op deze link:

http://www.nu.nl/onrust-midden-oosten/

De stand van zaken onder elkaar, en rechts in beeld profiel per land met daarin een beknopt overzicht van de situatie.