Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ooit heb ik een sms verstuurd met mijn postcode naar amber alert van de politie Nu ben ik verhuisd Hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

SMS "SMS AMBER UIT" naar 8844 om je af te melden, meldt je daarna weer aan, met je nieuwe postcode.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens wordt er op dit moment nog geen gebruik gemaakt van je postcode. De Amber Alerts gaan naar iedereen die zich heeft aangemeld. In de toekomst wil men wel gebruik maken van de postcode, om gericht informatie te kunnen sturen naar mensen in een bepaalde regio.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sms verstuurd zoals je boven schreef
Zo werkt het dus niet!!! Uw bericht is niet herkend en uw aanmelding is niet verwerkt. Kijk op www.politie.nl en klik rechtsboven op uw korps voor de aanmeldprocedure of bel 0900-8844.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemd, dit staat toch duidelijk op http://www.amberalertnederland.nl/ReceiveAlert.aspx?id=2&lang=nl aangegeven.
Oh wacht, ik gaf hierboven aan als sms-bericht "SMS AMBER UIT", dan moet uiteraard zijn "AMBER UIT".

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding