Zodra de verkiezingsuitslagen definitief bekend zijn, vind je (per provincie en per gemeente) het aantal stemmen dat op de verschillende partijen is uitgebracht hier:
http://www.verkiezingsuitslagen.nl/Na1918/Verkiezingsuitslagen.aspx?VerkiezingsTypeId=4

Het kan nog even duren voordat de uitslag definitief wordt. Zo moet er nog worden gewacht tot de stemformulieren ontvangen zijn van Nederlanders die in het buitenland hun stem hebben uitgebracht.
Pieter2011
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op de nos site