Wat zijn de uitgangspunten van de PV en de ToN?

In mijn eerdere vraag over de PVV en ToN (zijn ze racistisch?) kreeg ik heel tegenstrijdige antwoorden (overtuigd ja en overtuigd nee). Misschien is uit de antwoorden hierop een verklaring daarvoor te vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou zeggen: ga naar de bron. Mensen zullen hier ongetwijfeld antwoorden wat *volgens hen* de uitgangspunten van deze partijen zijn, maar voor het beste antwoord ga je te rade bij die partijen zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze zijn niet racistisch, ze zijn radicaal.

That's it, met uitgangspunt en al..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert wel hoor
Je zult altijd tegenstrijdige antwoorden blijven krijgen op deze vraag, want zoveel zielen zoveel zinnen.
Ik heb al betoogd dat ze er zo dicht tegen aanschurken als voor de wet mogelijk is.
Wilders wordt vervolgd voor discriminatie. Daarmee is hij nog niet schuldig, maar waar rook is, is vuur.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig is onze rechtsstaat niet gebaseerd op 'waar rook is, is vuur'!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar het is wel duidelijk dat Wilders discrimineerd. :)
Je kreeg tegenstrijdige antwoorden omdat het woord "racistisch' een nogal beladen woord is. Het racisme heeft in de WO2 verschrikkelijk veel ellende gebracht. Nu kun je het woord racisme met goed fatsoen niet meer gebruiken. Mensen reageren erg heftig bij zulke woorden en ik kreeg naar aanleiding van je vraag grote ruzie met een van de gebruikers van G.V. Ik ga niet nog meer olie op het vuur gooien, het vuurtje heeft hard genoeg gebrand.

Ik zeg niks meer.