Het hele kabinet is al één en al uitstel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de antwoorders met een min duim heb jij de miste punten. +10

Andere antwoorden (5)

Ik zie niet in waarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie ook niet in waarom, van uitstel komt tenslotte afstel. Dan kunnen ze beter adequaat zijn en een ministerie van afstel instellen.

Toegevoegd op 14-06-2009 02:23:46
We kunnen natuurlijk ook zoals in de Sovjet-Unie destijds overstappen op vijfjarenplannen waar we vervolgens niets van terecht laten komen. Dan houdt het toch wat zijn charmes en nostaligische gevoelens kunnen we er ook bij krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is er toch al, alleen nog niet geïnstitutionaliseerd... En dat hooft ook niet, er zijn al zo veel regels...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitstel dat bekt niet lekker, we hebben een 'kabinet van strategische tijdpaden'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze dat zullen uitstellen naar het daaropvolgende kabinet.