Is Geert Wilders gedoopt?

Ik heb wel eens gelezen dat Geert Wilders Rooms-katholiek is opgevoed. Nu vroeg ik mij af, zou hij dan ook gedoopt zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel een belangrijke vraag zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het hem persoonlijk je kunt zo achter zijn mobiele. nummer komen, is pas gebeurt door geen stijl, dit is toch geen vraag voor Goeie Vraag. Voor dit soort onzin zijn andere sites.en val er ons niet mee lastig.

Antwoorden (2)

Ik heb geen bron, maar dat is wel zeer waarschijnlijk als hij katholiek is opgevoed. In de tijd dat hij werd geboren - en ook nog lang daarna - was het in Limburg de gewoonte kinderen te dopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hij is gedoopt.
Wilders is van oorsprong rooms-katholiek, maar hij liet zich uitschrijven uit de kerkelijke registers toen hij meerderjarig werd, en is nu een agnost.