we hebben een huurwoning in NL maar willen in Belgie gaan wonen ikzelf werk in nL,mijn partner werkt niet,kan ik daar meer informatie over krijgen?

we willen in Belgie ook een huurwoning of appartement huren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 4 jaar geleden verhuisd naar Belgie. Wat wil je precies weten? Want zoals je de vraag nu stelt is deze wel heel erg algemeen.

Het beste antwoord

Richt je tot het gemeentebestuur van de gemeente waar je wilt wonen, maar ga ter plaatse. Zij gaan je alle uitleg geven. Normaal moet je géén afspraak maken maar kijk op de website wanneer de openingsuren zijn.