Hoe heet dat zwarte balk dat de ogen van een 'crimineel' bedekt?

Of heeft dat gaan specifieke naam en is het alleen voor het criterium?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.6K

Het beste antwoord

censuurbalkje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Geen naam, het is gewoon het zwarte balkje om iemand onherkenbaar te maken :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij noem je zoiets een 'censuur', zo staat mij daar vaag iets van bij. Zeker weet ik het niet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is geen naam voor. Dat is er gewoon. Tja..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het 'balkje'