Men heeft het altijd over de zwevende kiezer. Zou zwervende kiezer niet een betere typering zijn die de lading beter dekt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, misschien wel beter, of gevoelskiezer, is ook wel een leuke toch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat er een nuance verschil is.
Een zwervende kiezer doet me denken aan iemand die telkens op een andere partij stemt.
Een zwevende kiezer weet pas wat ie stemt als ie in het stemhokje staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja mooi is dat... de zwervende kiezer...

Goed idee, aangenomen hiero...

van de zwever met huisvesting...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed idee! Ik sta wel eens even bij zo'n stemlokaal te kijken en je ziet die kiezers inderdaad nooit naar dat hokje zweven.