Heb jij iemand wel eens flapdrol genoemd?

Zo ja, wat was de reden dat je iemand zo noemde?
zo nee, waarom eigenlijk niet ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, nietsnut is mijn inziens effectiever en makkelijker te onderbouwen.

Ja hoor, vrij recentelijk nog. Dit keer viel Jan Marijnissen de eer, na zijn zelfde adressering aan Vehagen. Maar serieus; ik vind het wel een grappig woord en zie het niet als schelden.

Ja, maar niet in de 2e Kamer.

Nee, het is een woord dat niets zegt... Als ik iets zeg, dan wil ik wel dat het woord iets zegt... Flapdrol cocosmacroon enzo dat zegt allemaal niets...

ja hoor, ik noem een politicus met raar haar altijd Flip Flapdrol

Nee, omdat ik dat woord nogal ouderwets vind. Ik ben daarnaast creatief genoeg om mijn eigen scheldwoorden te bedenken (die ik hier maar beter niet kan ventileren).

Nee... Wel droplul... Er zit natuurlijk wel enige overeenkomst in, want het is allebei lang en onzinnig...

Flapdrol is ouderwets en het ook geen betekenis. Wat is nou een drol die flap is? Wat is flap? Noem iemand gewoon "eikel" of "klootzak".

Nee, het woord flapdrol is denk ik wat achterhaald. Wanneer ik iemand in dergelijke termen 'aanspreek', heb ik een reeks aan veel originelere benamingen klaarliggen ^^

Nee. Mij te ouderwets. En ik vind het sowieso niet een scheldwoord, eerder lachen:)

Flapdrol: perfecte typering van Koenders. Niet negatief op de persoon, maar op het handelen van hem. De tweede kamer stinkt van de flapdrollen!

Ja, in de auto als ik iemand iets raars zie doen, zeg ik 'Wat een flapdrol'. Het is geen zwaar scheldwoord misschien mag je het zelfs tegen een ambtenaar in functie zeggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100