Gezien je vraagstelling zou ik lekker voor de PVV gaan...

Hier zal wel weer een hoop kritiek op komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groen Links.

Toegevoegd op 27-05-2009 08:08:45
Euh. Ik bedoel SP.. Die zijn tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SP en PVV zijn eigenlijk de enige echte opties voor 'tegenstemmers'. Dus het is verder vooral afhankelijk van of je links of rechts bent, voor welke je kiest.
Maar ik zou ook even kijken waar je in andere standpunten staat, het is een beetje eendimensionaal om je keuze alleen te baseren op "minder europa". Doe de kieskompas!
(En als het dan toch SP of PVV wordt, doe dan toch maar SP, die beargumenteren het naar mijn mening wat beter..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
recht door zee Rita!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik dacht al, waarom horen we daar niks over, maar die doet nie mee.. http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=177
ik zag in een campagne : samenwerken ja, superstaat nee...tegen bemoeienissen van Europa bij zaken die we heel goed binnenslands kunnen regelen( en al hebben geregeld)... dat sprak mij wel aan...
het was van de Christen Unie... persoonlijk spreekt me dat weer minder aan, maar misschien heb jij daar wat mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tegen bemoeienissen van Europa bij zaken die we heel goed binnenslands kunnen regelen( en al hebben geregeld)... Daar is de EU zelf ook tegen! Zaken die het effectiefst door nationale regeringen geregeld kunnen worden, worden al aan die nationale regeringen overgelaten. (Dit heet het subsidiariteitsbeginsel).
Ik denk dat als je tegen meer Europa bent je inderdaad het beste uit bent bij hetzij PVV hetzij SP.

Goed trouwens dat je wel in de gaten hebt dat je meer bereikt met wel stemmen, maar dan op een partij die Europa wat wil inbinden dan dat je maar gewoon thuisblijft omdat Europa je toch niet interesseert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liggen de PVV en de SP politiek niet een beetje ver uit elkaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar als je alleen wilt stemmen om de invloed van Europa te beperken, dan zitten die twee weer dicht bij elkaar.
(en laten we wel zijn, hoeveel invloed hebben we nu eenmaal in Europa... 25 luizige stoeltjes... We betalen per inwoner van de bevolking het meest en mogen ongeveer het minste zeggen..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat geld alleen als je 'europa' het meest belangrijke onderwerp vind om te gaan stemmen.... Geen enkele partij kan AL jou meningen verdedigen (zou raar zijn), dus je kiest een belangrijkste onderwerp. Als dat Europa voor je is, dan leven we in een gelukkig land zeg....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He, don't shoot me. De vraagsteller vraagt alleen welke partij hij moet hebben als hij tegen Europa is. Hij noemt geen andere onderwerpen.
Voor het enige juiste stemadvies moet ik je verwijzen naar: http://www.stemwijzer.nl/.
Na het invullen, krijg je te zien welke partij het dichts bij jou politieke denkbeelden ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 juist...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 inderdaad