Wie heeft/hebben president John F. Kennedy van de USA nu écht vermoord op 22-11-1963 in Dallas,Texas,in die zin: zijn er al nieuwe uitkomsten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee het blijft nog steeds onduidelijk.
ronron1212
13 jaar geleden
Lee Harvey Oswald

Toegevoegd na 7 minuten:
Fora genoeg waar je over dit onderwerp door kan gaan. Tegenvragen:
1. Gaan wij een antwoord vinden op deze vraag?
2. Vermeerderen wij kennis met deze vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf de beste schutters ter wereld (!!) konden niet 3 schoten met dat wapen in 5,6 sec afvuren. Dus - van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Gaat deze vraag een antwoord opleveren?
2. Vermeerderen wij kennis met deze vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Loek037:
1) gaat deze vraag een antwoord opleveren?
antwoord: ja,indien nét als bij Watergate in de 70ér jaren iemand zo dapper,volhoudend en onderzoekend is om de waarheid boven water te krijgen.
Bij de Watergate-affaire is 't uiteindelijk gelukt,dus kan het híerbij eventueel ook.
2) vermeerderen wij kennis met deze vraag?
antwoord: ja,omdat wij dan,indien alles uitkomt en de waarheid boven tafel is,we inzicht krijgen wat er mis is/was met de grootste macht ter wereld,de USA.
Het lijkt mij,gezien de overheersende positie der USA in de wereld op politiek,economisch en militair terrein,dat dat wel van belang genoemd mag worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nexus:pas op dat je niet uit je 'rol' raakt...(van 15 jarige)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat heeft dit met het onderwerp te maken?! insinuerende rare opmerkingen kan je wel weglaten hoor,want álles wat niet met het onderwerp te maken heeft en die tot doel hebben een ander hier op GV te beledigen/zonder respect te behandelen,daar is nog áltijd het knopje "melden voor!! ik snap ook niet,wat jij bedoelt of wil bereiken.
jaloers op mijn goed geformuleerde antwoorden soms?
o ja,wél door een 15jarige die in de 4de van atheneum-VWO zit....(kan je daar soms niet tegen??!!) op dergelijke reacties die hier totáál niet van toepassing zijn op het onderwerp,ga ik voortaan niet meer in!! mócht je wat persoonlijks willen te zeggen hebben,kan je nog áltijd het fatsoen hebben (áls je dat tenminste kunt opbrengen!)
om me via PB 's te vertellen wát jou nou zo dwarszit aan mij!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Nietloos: o ja,sórry hoor: ff voor jou uitleggen wat "insinuatie" betekent: (want ik ben bang dat je het niet snapt,weet je!): dat woord betekent "iemand proberen belachelijk te maken of onderuit proberen te halen met een zekere toespeling" (hoop dat zélfs jij deze uitleg snapt,k?...)
Peter r de vries heeft toen in zijn reportage een stuk uitgezonden van het interview met de persoon die "the fatal headshot" zou hebben afgevuurd. Het geheel is ook online te zien. James Files verklaart het gehele verhaal en hij wordt geloofd. Die docu is gemaakt door Wim Dankbaar et al.
http://www.jfkmurdersolved.com/index1.htm