Wel in Venlo, niet in Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als PSV-fan zeg ik nee.
Uiteraard horen we in de media de verhalen altijd maar van één kant (of willen wij horen is misschien beter). Feit is dat hij op het menselijke vlak bij lange na niet de score haalt van één van zijn meest geliefde voorgangers: Harry van Raaij. (Dat hij vorig jaar een aantal zeer geliefde personen soortement van "verjaagd" heeft uit Eindhoven vind ik erg jammer, vooral het verlies van meesterscout Visser en keeper Gomez vind ik erg ).

Aan de andere kant en dat vergeten vele voetballiefhebbers (mij incluis): hij heeft uiteraard wel een bedrijf te leiden en ik denk dat hij daar weer beter is dan Harry van Raaij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, daarvoor is Jan Reker niet bekend genoeg. Een voetbaltrainer is niet zo belangrijk. Voetbal is ook niet belangrijk. Wetenschappers, kunstenaars en schrijvers krijgen wel een standbeeld: zij zijn wel belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft verdient iedereen een standbeeld dus Jan ook, zolang iedereen 'm maar in z'n eigen tuin zet en ik ze niet hoef te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij leeft toch nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken hem volstrekt niet - ik zou dus 'nee' zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ken 'm ook niet, maar darom mag ie toch ook wel een standbeeld in z'n tuin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk mag dat... Maar wie zet er een beeld van zichzelf in zijn eigen tuin? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beetje narcistisch zijn we toch allemaal wel