Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Wel in Venlo, niet in Eindhoven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als PSV-fan zeg ik nee.
Uiteraard horen we in de media de verhalen altijd maar van één kant (of willen wij horen is misschien beter). Feit is dat hij op het menselijke vlak bij lange na niet de score haalt van één van zijn meest geliefde voorgangers: Harry van Raaij. (Dat hij vorig jaar een aantal zeer geliefde personen soortement van "verjaagd" heeft uit Eindhoven vind ik erg jammer, vooral het verlies van meesterscout Visser en keeper Gomez vind ik erg ).

Aan de andere kant en dat vergeten vele voetballiefhebbers (mij incluis): hij heeft uiteraard wel een bedrijf te leiden en ik denk dat hij daar weer beter is dan Harry van Raaij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, daarvoor is Jan Reker niet bekend genoeg. Een voetbaltrainer is niet zo belangrijk. Voetbal is ook niet belangrijk. Wetenschappers, kunstenaars en schrijvers krijgen wel een standbeeld: zij zijn wel belangrijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft verdient iedereen een standbeeld dus Jan ook, zolang iedereen 'm maar in z'n eigen tuin zet en ik ze niet hoef te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij leeft toch nog?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken hem volstrekt niet - ik zou dus 'nee' zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ken 'm ook niet, maar darom mag ie toch ook wel een standbeeld in z'n tuin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk mag dat... Maar wie zet er een beeld van zichzelf in zijn eigen tuin? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beetje narcistisch zijn we toch allemaal wel

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding