De verschrikkelijke sneeuwman en het monster van Loch Ness.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van Atlantis.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Michael Jackson was een levende legende in zijn dans, persoonlijkheid en muziek.

Als verhalende legende zou ik met het monster van Loch Ness antwoorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bermuda triangle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wereldwijde overstroming, door de christenen zondvloed genaamd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Manneken Pis is wereldberoemd vanwege zijn guitige uiterlijk en de legenden die om zijn persoon werden geweven. De bekendste legende verhaalt over een jongetje dat de stad gered had door vlammen of een brandende lont te blussen door erop te plassen.