Ik maak voor een opdracht van CKV een T-Shirt ontwerp. Kan ik dat makkelijk laten drukken op een shirt als je een All Over print is?

Dus niet een vierkant plaatje ofzo, maar echt zoals een goed Band shirt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de meeste kopieer/print bedrijven kan dat wel. Wel op letten dat je de juiste achtergrond kleur kiest. Bij een zwart t-shirt kan je beter een uitgesneden letters kiezen. Dat staat veel mooier.

Toegevoegd na 30 minuten:
Bij Flex Print ofwel beletteren wordt uw tekst of slogan uitgesneden uit
flinterdunne folie die door hitte en hoge druk wordt overgezet op textiel.

Een andere optie is.

Transferdruk op donker textiel.
Deze druktechniek lijkt veel op de fotodruk voor licht gekleurd textiel, er wordt alleen gebruik gemaakt van een ander soort overzet materiaal. De opdruk bestaat uit een flinterdun siliconen laagje wat niet transparant is, de opdruk is dus dekkend.

En de duurste optie is.

Zeefdruk
Bij zeefdruk techniek wordt uw tekst of afbeelding bedrukt met speciale verf.
Afbeeldingen en/of teksten kunnen altijd vrijstand worden bedrukt dus nooit een achtergrond.
Het resultaat is top kwaliteit en de waseigenschappen zijn uitstekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe bedoel je? Ik ga dus Idd voor zwart als achterkant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie mijn aanvulling op de vraag

Andere antwoorden (1)

Een beetje print/kopieerbedrijf kan alles en overal op printen.