hoe lang moet ik gemiddeld oefenen om met mijn dubbelpedaal voor mijn drumstel een snelheid van 200 bpm te berijken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dat ligt er natuurlijk aan hoe goed je ben. Maar ik denk dat als je gewoon oefend dan zonder dat je het doorheb haal je het gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is natuurlijke een moeilijke vraag omdat het verschilt per drummer. Maar ik zal elke dag proberen met je stopwatch zo snel mogelijk je dubbelpedaal gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor jou Heling, denk ik als je elke dag oefend je over ongeveer 2 tot 3 maanden het wel kan:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals Ceasar zuiderwijk zegt:

" Je double bass tegen de muur en oefenen! "

Het is hier gewoon een gevalletje spieren trainen op snelheid en accuraatheid.

Hoe snel je de 200bpm haalt, dat hangt van jezelf af. Hoe snel "leren" je spieren en hoe goed kan je maat houden, want tja, 200 bpm en geen maat kunnen houden .......

Wie weet wordt je wel een nieuwe Mike Mangini :)